Förhållande halsband

Ska nog beställa hem det här halsbandet ifrån ”den där hemsidan”. Har som 3 ½ månaders present lovat min pojkvän att köpa ett och jag tror att det blir det här. Äkta silver och ett såkallat förhållande halsband, sen kostar det inte så mycket heller. Så detta blir perfa! Eller vad tycker ni? puss


Nu: Frisören

Slänger in ett litet snabbinlägg, ska nämligen snart åka till frisören för att fixa i ordning håret = färga/slinga ljusare och klippa. Får se hur det blir, men hoppas på ett jävligt bra resultat.. annars blir jag ledsen och typ dör, hahah. Men vi hörs senare! puss

Drar till skolan

Sitter just nu och borstar tänderna och ska snart fixa i ordning mig för att sedan cykla ner till stationen och ta bussen 09.17 till Nässjö, för en dag med 2 lektioner i skolan. Rätt onödigt med bara 2 lektioner, men whatever. Senare idag blir det att plugga till 1 prov och chilla, kanske drar till pojkvännen också. Men nu måste jag skynda mig, hörs sen! puss


Hahah, nått galet test vi körde ifrån facebook! tja, bara att kolla in vad jag fick för text….. HAHAHAHA

@ School

Sitter just nu i skolan och chillar på Media, Samhäll och Estetisk kommunikation lektionen. Också kallad den enda lektionen där vi får använda datorerna och göra annat samtidigt, fett ös! Efter skolan blir det nog att dra till pojkvännen, eller åka hem till Eksjö. Sen ikväll drar jag till stallet för en hopplektion på någon hästapolle. Men nu måste jag återgå till arbetet, hörs senare. puss

Tjäna pengar genom att blogga!

Ni undrar säkert hur jag tjänar ihop mina pengar jag får genom att blogga. Här nedanför förklarar jag hur jag gör!
Det är hur lätt som helst att tjäna pengar på denna sidan och det är så att när man fått 200:- så får man ta ut dem från kontot, riktigt bra. Man får 20:- vid registrering och 25:- om man gillar deras facebook sida. Det finns inget snabbare sätt att tjäna pengar på nu har du ju redan 45:- såhär gör ni:
1. Gå in på länken (punkt 5), när du registrerar dig kommer där stå ”eventuell kampanjkod” där behöver du inte skriva in någonting utan lämna den rutan tom.
2. Du kommer få ett mail till den hotmailen du registrerade dig med, öppna alla mail ifrån dom så att ditt konto blir ”aktiverat” så att du kan börja tjäna pengar.
3. Fyll i alla uppgifter som behövs under fliken ”mina uppgifter”
4. Klicka på ”tipsa vänner” då tjänar 8:- per person som blir medlem via just din länk som du kopierar och skickar runder.
5. Klicka på länken nedanför för att komma igång!
plusikassan
Ni undrar säkert hur jag tjänar ihop mina pengar jag får genom att blogga. Här nedanför förklarar jag hur jag gör!

Det är hur lätt som helst att tjäna pengar på denna sidan och det är så att när man fått 200:- så får man ta ut dem från kontot, riktigt bra. Man får 20:- vid registrering och 25:- om man gillar deras facebook sida. Det finns inget snabbare sätt att tjäna pengar på nu har du ju redan 45:- såhär gör ni:

1. Gå in på länken (punkt 5), när du registrerar dig kommer där stå ”eventuell kampanjkod” där behöver du inte skriva in någonting utan lämna den rutan tom.
2. Du kommer få ett mail till den hotmailen du registrerade dig med, öppna alla mail ifrån dom så att ditt konto blir ”aktiverat” så att du kan börja tjäna pengar.
3. Fyll i alla uppgifter som behövs under fliken ”mina uppgifter”
4. Klicka på ”tipsa vänner” då tjänar 8:- per person som blir medlem via just din länk som du kopierar och skickar runder.
5. Klicka på länken nedanför för att komma igång!
plusikassan

plusikassan.seplusikassan.se

19/3 – 3 månader

I måndags firade vi 3 månader tillsammans! Så den dagen spenderades först i skolan och sen hemma hos älskling i Nässjö. Om jag ska vara helt ärlig så har tiden gått galet fort, nyss var det bara 1 månad och nu 3 månader. Jag verkligen älskar den här killen, han är det bästa som någonsin hänt mig! Finns inte så mycket att säga, eller jo men jag vet inte hur jag ska få ner orden i en text. Iaf, JAG ÄLSKAR DIG FELIX! ♥


4 saker jag stör mig på

1. Ögon som är ojämna!
Seriöst skitfult, jag vet att dom inte kan rå för det, men liksom kolla. Ser ut som en sån här smiley: o.O AHAHHA
1. Ögon som är ojämna!
Seriöst skitfult, jag vet att dom inte kan rå för det, men liksom kolla. Ser ut som en sån här smiley: o.O AHAHHA



2. Folk med dubbelmoral!
Tex. att en person säger att man inte får göra en sak och så gör dom det själv. HELA TIDEN. Så jävla irriterande asså

3. Alla dessa ”Stanluffarna”!
Vart man än går så är dem alltid där? Seriöst vad är erat problem? Ni måste ju vara värsta nolifer som bara sitter och degar på centralen eller mitt i stan eller whatever. Hitta på något roligt istället för att sitta där, röka och se ”coola” ut. Folk lär ju tro att ni är hemlösa när ni sitter där alla dagarna långa.

4. Folk som rå-glor!
Det är så irriterande. Jag menar, har ni aldrig sett en människa förut eller?! Skaffa en fucking tv vafaaaaaaan.

Instagram

Har fått in en del kommentarer där ni frågat ifall jag använder Instagram. Och ja, det gör jag! Så följ mig gärna på Instagram -> THEAMARTINSSON (följer er tillbaks!)


En fullspäckad helg

Först och främst vill jag be om ursäkt för att jag inte bloggat på hela helgen. Men den har som sagt varit fullspäckad med saker, wiehwieh.
Fredag: Va på dagen hemma ifrån skolan då jag fortfarande mådde illa. Senare på kvällen så drog i alla fall jag och Tinna iväg till Vetlanda för fest (gymnasie fest) på Vetlanda Stadshotell. Alkisar som vi är så drack vi innan vi drog till stadshotellet där vi sedan roade oss med att dansa häckarna av oss! ASGRYM kväll, så tack för den bästi. Efter festen i Vetlanda så bestämde jag mig för att åka vidare till min pojkvän i Nässjö, så efter mycket bråk med Nässjö taxi så kom det en och hämtade mig i Eksjö och skjutsade mig till Nässjö för 450kr, HELT JÄVLA STÖRT! Iaf, under natten till lördagen så insåg vi att vi inte kom hem till Eksjö sen så jag och min pojkvän fick sova på Nässjö central för att sedan ta bussen in till Eksjö vid 06.10 på morgonen. wäh
Lördag: Älskling och jag vaknade upp framåt halv 1 tiden hemma hos mig i Eksjö. Bakis, dock va inte jag så farligt med Felix va nog det, eheh. Lite senare på dagen sen tog vi bussen hem till honom i Nässjö där vi först käkade pizza och sen chillade vi hemma hos honom som sagt. Typ fettade oss och allt det där. Mys yao!
Söndag: Idag hände det inte så jätte mycket, stannade kvar hos Felix i Nässjö hela dagen och chillade sönder. Trött som fan! Under dagen så gick vi + hans päron ut till nån restaurang och käkade matelimat, trevligt. Sen va vi nog bara hemma hos honom och tog det lugnt ytterligare igen!
Om jag ska sammanfatta helgen så har den varit faktiskt varit riktigt bra även omständigheterna i Fredags/lördagskväll. Men whatever, jag va med älskling så. puss
Först och främst vill jag be om ursäkt för att jag inte bloggat på hela helgen. Men den har som sagt varit fullspäckad med saker, wiehwieh.

Fredag: Va på dagen hemma ifrån skolan då jag fortfarande mådde illa. Senare på kvällen så drog i alla fall jag och Tinna iväg till Vetlanda för fest (gymnasie fest) på Vetlanda Stadshotell. Alkisar som vi är så drack vi innan vi drog till stadshotellet där vi sedan roade oss med att dansa häckarna av oss! ASGRYM kväll, så tack för den bästi. Efter festen i Vetlanda så bestämde jag mig för att åka vidare till min pojkvän i Nässjö, så efter mycket bråk med Nässjö taxi så kom det en och hämtade mig i Eksjö och skjutsade mig till Nässjö för 450kr, HELT JÄVLA STÖRT! Iaf, under natten till lördagen så insåg vi att vi inte kom hem till Eksjö sen så jag och min pojkvän fick sova på Nässjö central för att sedan ta bussen in till Eksjö vid 06.10 på morgonen. wäh

Lördag: Älskling och jag vaknade upp framåt halv 1 tiden hemma hos mig i Eksjö. Bakis, dock va inte jag så farligt med Felix va nog det, eheh. Lite senare på dagen sen tog vi bussen hem till honom i Nässjö där vi först käkade pizza och sen chillade vi hemma hos honom som sagt. Typ fettade oss och allt det där. Mys yao!

Söndag:
Idag hände det inte så jätte mycket, stannade kvar hos Felix i Nässjö hela dagen och chillade sönder. Trött som fan! Under dagen så gick vi + hans päron ut till nån restaurang och käkade matelimat, trevligt. Sen va vi nog bara hemma hos honom och tog det lugnt ytterligare igen!

Om jag ska sammanfatta helgen så har den varit faktiskt varit riktigt bra även omständigheterna i Fredags/lördagskväll. Men whatever, jag va med älskling så. puss


Hej, jag är uttråkad, själv?

SKULLE DU HELST
1. pierca tungan eller läppen? – tungan! har redan i läppen så
2. vara seriös eller oseriös?- oseriös, fast ändå seriös.. så mitt emellan
3. Dricka grön eller röd mjölk? grön
5. Umgås med dina föräldrar eller vänner? – vänner
SVARA ÄRLIGT
1. tycker du om någon nu? – jaaa, min pojkvän♥
2. har du skolkat? – jaa:)
3. varmt eller kallt? – varmt!
4. soligt eller regn? – soool!
5. fanta eller cola? – colaaa♥
6. är du nyttig av dig? – haha nej är aldrig de typ
OM MIG
1. vad heter du? – therese
2. syskon? 2 bröder, 1 syster
3. Vart bor du? – Sverige
4. Hur många barn vill du ha? – 1, 2 eller 3 eheh
5. Vill du gifta dig? – nån gång i framtiden, ja hihi
6. Favorit tid på dagen? – kväll.
7. Humör just nu? – trött, glad
8. Sugen på just nu? – kebab hahhaha..
HAR DU DE SENASTE 24 TIMMARNA
1. Pussat någon? – hmm, ahjo
2. Sjungit? – hehehe ja
3. Blivit kramad? – ah
4. Känt dig fånig? – nja
5. Saknat någon? ja
6. Dansat galet? – nej
7. klippt håret? – eheh ah
8. Gråtit? – ja
GREJER
1. Har du blivit jagad av polisen någon gång? – nej
2. Har du en hund? – ja
3. sover du helst ensam eller med någon? – med någon
4. Tror du på spöken? – ja!
5. Är du mörkrädd? – ja
6. Vad vill du ha just nu? – massa..
KÄRLEK
1. Är du singel nu? – näpp!
2. Föredrar du långa förhållanden istället för korta? – långa!
3. Är du redo o satsa på ett seriöst förhållande nu?- ja, varför inte?
4. Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? nope
5. Har du någon gång varit riktigt svartsjuk? –  ja, vem har inte
6. Har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk? hah näh eller jo typ för 1 årsen :p
7. Har du varit på en blind-date? – nej
8. Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat de? – ja!
9. Saknar du någon av dina ex? – HAHAHA nej fyfan
10. Somnat gråtande pga kärleken? – japp
11. Brukar du tänka på dina ex? – nej aldrig, men vissa saker påminner ju om han så då kommer han ju upp i tanken.
12. Nån kärlekslåt som påminner dig om någon? -
KOMPISAR
1. Har du nån bästa vän? – ahjo
2. Är du ofta med dina vänner? – när jag vill
3. Vad brukar ni hitta på? – skratta, chilla, supa AHAHA
4. Kan du vara dig själv med dina kompisar? – klart :p
5. Vem vet mest om dig? – hm, tinna tror jag och sen min pojkvän typ.
OM DIG
1. Hur lång är du? – ca 164 cm tror jag?
2. Är du nöjd med ditt rum? – ja, dösnyggt
3. Villken är din riktiga hårfärg? – fjortis blond, typ vithårig på somrarna :p
7. Har du någon sjukdom? – nej
8. Är dina föräldrar skilda? – nej
9. Gillar du skolan? – njee, ska jag inte påstå
VAD
1. Åt du senast? – mackaaaa
2. Drack du senast? – o’boy
3. Har du på fötterna? – tår
4. Lyssnar du på just nu – musik!
5. Gillar du mest hos dig själv?  öhm, vet nt
SKULLE DU HELST
1. pierca tungan eller läppen? – tungan! har redan i läppen så
2. vara seriös eller oseriös?- oseriös, fast ändå seriös.. så mitt emellan
3. Dricka grön eller röd mjölk? grön
5. Umgås med dina föräldrar eller vänner? – vänner
SVARA ÄRLIGT
1. tycker du om någon nu? – jaaa, min pojkvän♥
2. har du skolkat? – jaa:)
3. varmt eller kallt? – varmt!
4. soligt eller regn? – soool!
5. fanta eller cola? – colaaa♥
6. är du nyttig av dig? – haha nej är aldrig de typ
OM MIG
1. vad heter du? – therese
2. syskon? 2 bröder, 1 syster
3. Vart bor du? – Sverige
4. Hur många barn vill du ha? – 1, 2 eller 3 eheh
5. Vill du gifta dig? – nån gång i framtiden, ja hihi
6. Favorit tid på dagen? – kväll.
7. Humör just nu? – trött, glad
8. Sugen på just nu? – kebab hahhaha..
HAR DU DE SENASTE 24 TIMMARNA
1. Pussat någon? – hmm, ahjo
2. Sjungit? – hehehe ja
3. Blivit kramad? – ah
4. Känt dig fånig? – nja
5. Saknat någon? ja
6. Dansat galet? – nej
7. klippt håret? – eheh ah
8. Gråtit? – ja
GREJER
1. Har du blivit jagad av polisen någon gång? – nej
2. Har du en hund? – ja
3. sover du helst ensam eller med någon? – med någon
4. Tror du på spöken? – ja!
5. Är du mörkrädd? – ja
6. Vad vill du ha just nu? – massa..
KÄRLEK
1. Är du singel nu? – näpp!
2. Föredrar du långa förhållanden istället för korta? – långa!
3. Är du redo o satsa på ett seriöst förhållande nu?- ja, varför inte?
4. Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? nope
5. Har du någon gång varit riktigt svartsjuk? –  ja, vem har inte
6. Har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk? hah näh eller jo typ för 1 årsen :p
7. Har du varit på en blind-date? – nej
8. Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat de? – ja!
9. Saknar du någon av dina ex? – HAHAHA nej fyfan
10. Somnat gråtande pga kärleken? – japp
11. Brukar du tänka på dina ex? – nej aldrig, men vissa saker påminner ju om han så då kommer han ju upp i tanken.
12. Nån kärlekslåt som påminner dig om någon? -
KOMPISAR
1. Har du nån bästa vän? – ahjo
2. Är du ofta med dina vänner? – när jag vill
3. Vad brukar ni hitta på? – skratta, chilla, supa AHAHA
4. Kan du vara dig själv med dina kompisar? – klart :p
5. Vem vet mest om dig? – hm, tinna tror jag och sen min pojkvän typ.
OM DIG
1. Hur lång är du? – ca 164 cm tror jag?
2. Är du nöjd med ditt rum? – ja, dösnyggt
3. Villken är din riktiga hårfärg? – fjortis blond, typ vithårig på somrarna :p
7. Har du någon sjukdom? – nej
8. Är dina föräldrar skilda? – nej
9. Gillar du skolan? – njee, ska jag inte påstå
VAD
1. Åt du senast? – mackaaaa
2. Drack du senast? – o’boy
3. Har du på fötterna? – tår
4. Lyssnar du på just nu – musik!
5. Gillar du mest hos dig själv?  öhm, vet nt

11 saker som tjejer älskar med killar


Sjukling (Mobilblogg)

Blev att jag åkte hem ifrån skolan idag då jag inte mådde så bra. Äckligt ont i huvudet och mår illa. Fick även hoppa av bussen i Eksjö för att jag behövde spy, mysigt.
Nu sitter jag i alla fall i min onepiece framför tvn och tar det lugnt. Men, vi hörs senare sötisar! puss
Blev att jag åkte hem ifrån skolan idag då jag inte mådde så bra. Äckligt ont i huvudet och mår illa. Fick även hoppa av bussen i Eksjö för att jag behövde spy, mysigt.
Nu sitter jag i alla fall i min onepiece framför tvn och tar det lugnt. Men, vi hörs senare sötisar! puss


Godmorgon

Sitter just nu framför tv:n på nedervåningen och kollar på Disneychannel, hihihih. Har precis städat klart inne på mitt rum, kände att det verkligen behövdes, hade också tänkt att fixa bland mina kläder lite senare när jag orkar. Förutom detta så händer det nog inte så mycket mer idag, blir nog mest att ta det lugnt.
Ja juste, varför jag inte bloggade igår berodde på att jag och min bästavän Tinna drog till Nässjö och roade oss lite på kvällen/natten. Hade rättså trevligt, men kunde varit bättre ifall pojkvännen hade varit i Nässjö, heheh. Esch, får ta och träffa honom till helgen eller veckan istället. Men saknar honom nått så galet. I alla fall, jag bloggar lite senare idag. puss
Sitter just nu framför tv:n på nedervåningen och kollar på Disneychannel, hihihih. Har precis städat klart inne på mitt rum, kände att det verkligen behövdes, hade också tänkt att fixa bland mina kläder lite senare när jag orkar. Förutom detta så händer det nog inte så mycket mer idag, blir nog mest att ta det lugnt.

Ja juste, varför jag inte bloggade igår berodde på att jag och min bästavän Tinna drog till Nässjö och roade oss lite på kvällen/natten. Hade rättså trevligt, men kunde varit bättre ifall pojkvännen hade varit i Nässjö, heheh. Esch, får ta och träffa honom till helgen eller veckan istället. Men saknar honom nått så galet. I alla fall, jag bloggar lite senare idag. puss

Freeeedag

Jäklar vad gött att det äntligen är Fredag idag, så satans behövligt nu känner jag. Att få sova ut ordentligt och komma ifrån allt skolarbete. Dagen idag har mest tillbringats i skolan framför 3 lektioner, matte, engelska och svenska. Galet tråkiga lektioner, men tur man har pojkvännen att roa sig med på lektionerna och rasterna, hihhihi. (Bara att kolla på bilden nedanför vad vi dels hade roligt åt, hahahah ♥)
Ikväll händer det nog inte så mycket, lär nog bli att va hemma. Sen imorgon drar jag nog till Tinna med Martina eller ifall jag hittar på nått annat med nån social människa, kanske pojkvännen?! vi får se. Hörs senare! puss
Jäklar vad gött att det äntligen är Fredag idag, så satans behövligt nu känner jag. Att få sova ut ordentligt och komma ifrån allt skolarbete. Dagen idag har mest tillbringats i skolan framför 3 lektioner, matte, engelska och svenska. Galet tråkiga lektioner, men tur man har pojkvännen att roa sig med på lektionerna och rasterna, hihhihi. (Bara att kolla på bilden nedanför vad vi dels hade roligt åt, hahahah ♥)

Ikväll händer det nog inte så mycket, lär nog bli att va hemma. Sen imorgon drar jag nog till Tinna med Martina eller ifall jag hittar på nått annat med nån social människa, kanske pojkvännen?! vi får se. Hörs senare! puss

Tankar

Jag måste skriva av mig, om massa saker i detta inlägg. Som delvist är tillägnat till min pojkvän.
På senaste tiden har vi verkligen tjafsat om allt möjligt. Nästan skrattretande för att det är så patetiskt. Vi bråkar egentligen om inget, det är bara svartsjuka ifrån båda hållen som gör allt så komplicerat. Vilket är så jävla synd. För du är verkligen ett utav det bästa som hänt i mitt liv, det finns ingen som dig. På det sättet du får mig att känna på, har ingen någonsin lyckats med. Du får mig alltid att le, skratta, på bra humör, du får mig helt och hållet att må så jävla gött när jag är med dig.
Jag vet inte helt ärligt vart jag skulle ta vägen ifall jag förlorade dig. Jag skulle inte orka leva med mig själv. Du är den första utav mina förra förhållanden som jag faktiskt och verkligen älskar! Du är den första som bryr sig om mig, på riktigt. Du är den första killen jag kan lita på.
Och ifall du läser detta inlägg, förlåt för precis allt som hänt. Jag blir bara galen av att tjafsa med dig. Jag vill inte ha det så. Jag vill ha det som förut, två jävligt glada personer i ett förhållande. Till sist så vill jag att du ska veta… att jag verkligen älskar dig, jag verkligen gör det. Hoppas du förstår det. Jag Älskar Dig!
Jag måste skriva av mig, om massa saker i detta inlägg. Som delvist är tillägnat till min pojkvän.

På senaste tiden har vi verkligen tjafsat om allt möjligt. Nästan skrattretande för att det är så patetiskt. Vi bråkar egentligen om inget, det är bara svartsjuka ifrån båda hållen som gör allt så komplicerat. Vilket är så jävla synd. För du är verkligen ett utav det bästa som hänt i mitt liv, det finns ingen som dig. På det sättet du får mig att känna på, har ingen någonsin lyckats med. Du får mig alltid att le, skratta, på bra humör, du får mig helt och hållet att må så jävla gött när jag är med dig.

Jag vet inte helt ärligt vart jag skulle ta vägen ifall jag förlorade dig. Jag skulle inte orka leva med mig själv. Du är den första utav mina förra förhållanden som jag faktiskt och verkligen älskar! Du är den första som bryr sig om mig, på riktigt. Du är den första killen jag kan lita på.

Och ifall du läser detta inlägg, förlåt för precis allt som hänt. Jag blir bara galen av att tjafsa med dig. Jag vill inte ha det så. Jag vill ha det som förut, två jävligt glada personer i ett förhållande. Till sist så vill jag att du ska veta… att jag verkligen älskar dig, jag verkligen gör det. Hoppas du förstår det. Jag Älskar Dig!

RSS 2.0