4 saker jag stör mig på

1. Ögon som är ojämna!
Seriöst skitfult, jag vet att dom inte kan rå för det, men liksom kolla. Ser ut som en sån här smiley: o.O AHAHHA
1. Ögon som är ojämna!
Seriöst skitfult, jag vet att dom inte kan rå för det, men liksom kolla. Ser ut som en sån här smiley: o.O AHAHHA



2. Folk med dubbelmoral!
Tex. att en person säger att man inte får göra en sak och så gör dom det själv. HELA TIDEN. Så jävla irriterande asså

3. Alla dessa ”Stanluffarna”!
Vart man än går så är dem alltid där? Seriöst vad är erat problem? Ni måste ju vara värsta nolifer som bara sitter och degar på centralen eller mitt i stan eller whatever. Hitta på något roligt istället för att sitta där, röka och se ”coola” ut. Folk lär ju tro att ni är hemlösa när ni sitter där alla dagarna långa.

4. Folk som rå-glor!
Det är så irriterande. Jag menar, har ni aldrig sett en människa förut eller?! Skaffa en fucking tv vafaaaaaaan.

Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Läs inlägget innan du kommenterar
- Ja, jag gör bloglovin's byten
- Ja, jag gör länkbyten med er som har +50st besökare dagligen
- Jag har gjort min design själv och jag gör gratis & betalning designes.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0