Godmorgon

Sitter just nu framför tv:n på nedervåningen och kollar på Disneychannel, hihihih. Har precis städat klart inne på mitt rum, kände att det verkligen behövdes, hade också tänkt att fixa bland mina kläder lite senare när jag orkar. Förutom detta så händer det nog inte så mycket mer idag, blir nog mest att ta det lugnt.
Ja juste, varför jag inte bloggade igår berodde på att jag och min bästavän Tinna drog till Nässjö och roade oss lite på kvällen/natten. Hade rättså trevligt, men kunde varit bättre ifall pojkvännen hade varit i Nässjö, heheh. Esch, får ta och träffa honom till helgen eller veckan istället. Men saknar honom nått så galet. I alla fall, jag bloggar lite senare idag. puss
Sitter just nu framför tv:n på nedervåningen och kollar på Disneychannel, hihihih. Har precis städat klart inne på mitt rum, kände att det verkligen behövdes, hade också tänkt att fixa bland mina kläder lite senare när jag orkar. Förutom detta så händer det nog inte så mycket mer idag, blir nog mest att ta det lugnt.

Ja juste, varför jag inte bloggade igår berodde på att jag och min bästavän Tinna drog till Nässjö och roade oss lite på kvällen/natten. Hade rättså trevligt, men kunde varit bättre ifall pojkvännen hade varit i Nässjö, heheh. Esch, får ta och träffa honom till helgen eller veckan istället. Men saknar honom nått så galet. I alla fall, jag bloggar lite senare idag. puss

Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Läs inlägget innan du kommenterar
- Ja, jag gör bloglovin's byten
- Ja, jag gör länkbyten med er som har +50st besökare dagligen
- Jag har gjort min design själv och jag gör gratis & betalning designes.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0