Tankar

Jag måste skriva av mig, om massa saker i detta inlägg. Som delvist är tillägnat till min pojkvän.
På senaste tiden har vi verkligen tjafsat om allt möjligt. Nästan skrattretande för att det är så patetiskt. Vi bråkar egentligen om inget, det är bara svartsjuka ifrån båda hållen som gör allt så komplicerat. Vilket är så jävla synd. För du är verkligen ett utav det bästa som hänt i mitt liv, det finns ingen som dig. På det sättet du får mig att känna på, har ingen någonsin lyckats med. Du får mig alltid att le, skratta, på bra humör, du får mig helt och hållet att må så jävla gött när jag är med dig.
Jag vet inte helt ärligt vart jag skulle ta vägen ifall jag förlorade dig. Jag skulle inte orka leva med mig själv. Du är den första utav mina förra förhållanden som jag faktiskt och verkligen älskar! Du är den första som bryr sig om mig, på riktigt. Du är den första killen jag kan lita på.
Och ifall du läser detta inlägg, förlåt för precis allt som hänt. Jag blir bara galen av att tjafsa med dig. Jag vill inte ha det så. Jag vill ha det som förut, två jävligt glada personer i ett förhållande. Till sist så vill jag att du ska veta… att jag verkligen älskar dig, jag verkligen gör det. Hoppas du förstår det. Jag Älskar Dig!
Jag måste skriva av mig, om massa saker i detta inlägg. Som delvist är tillägnat till min pojkvän.

På senaste tiden har vi verkligen tjafsat om allt möjligt. Nästan skrattretande för att det är så patetiskt. Vi bråkar egentligen om inget, det är bara svartsjuka ifrån båda hållen som gör allt så komplicerat. Vilket är så jävla synd. För du är verkligen ett utav det bästa som hänt i mitt liv, det finns ingen som dig. På det sättet du får mig att känna på, har ingen någonsin lyckats med. Du får mig alltid att le, skratta, på bra humör, du får mig helt och hållet att må så jävla gött när jag är med dig.

Jag vet inte helt ärligt vart jag skulle ta vägen ifall jag förlorade dig. Jag skulle inte orka leva med mig själv. Du är den första utav mina förra förhållanden som jag faktiskt och verkligen älskar! Du är den första som bryr sig om mig, på riktigt. Du är den första killen jag kan lita på.

Och ifall du läser detta inlägg, förlåt för precis allt som hänt. Jag blir bara galen av att tjafsa med dig. Jag vill inte ha det så. Jag vill ha det som förut, två jävligt glada personer i ett förhållande. Till sist så vill jag att du ska veta… att jag verkligen älskar dig, jag verkligen gör det. Hoppas du förstår det. Jag Älskar Dig!

Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Läs inlägget innan du kommenterar
- Ja, jag gör bloglovin's byten
- Ja, jag gör länkbyten med er som har +50st besökare dagligen
- Jag har gjort min design själv och jag gör gratis & betalning designes.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0