Förlåt så hemskt mycket...

Men har verkligen inte haft tid med bloggen under de senaste dagarna. Har dels haft fullt upp i skolan och sen med lite mer privata saker. Men nu håller allting på att bli bättre och då hade jag även tänkt att ta tag i bloggen igen. Tänkte även säga att dagens blogg kommer upp senare idag! Så håll ukik alla ni som anmälde er till tävlingen.

Men nu måste jag fortsätta med nån historia skitsak i skolan, innan min lärare inser att jag bloggar. Så vi hörs lite senare! puss

19/4 – 4 månader tillsammans

För 4 månader sen träffades vi, då blev det du och jag. Helt ärligt trodde jag aldrig det, men där hade jag fel. För nu står vi här och har varit tillsammans i 4 månader och det har varit de lyckligaste månaderna i mitt liv. Du är så galet bra, bäst, underbar... du är mitt allt och så mycket mer än det. 

Förövrigt så är det endast lite mindre än 2 månader kvar tills vi åker till Kroatien. Sen där nere så har vi varit tillsammans i hela 6 månader som motsvarar 1 halv år. I alla fall, jag älskar dig felix & kommer alltid att göra! du är mitt allt älskling



Vinnarna av dagens blogg (19/4)

VINNARE 1
VINNARE 2
VINNARE 3

Vann ni inte? Bli inte ledsna över det, då det reda nu kommer en ny chans att få synas över mina +100 läsare. Genom att delta i tävlingen så läser ni det som står nedanför på bilden: -> OBS! TÄVLINGEN AVSLUTAS IMORGON KL. 18.00!

Länkbyte


Kör ett länkbyte med den här söta tjejen. Klicka på bilden för att komma till hennes jätte braiga blogg!

Är ni också intresserade utav ett länkbyte? Har du över +100 besökare dagligen på din blogg, så är det bara att slänga in en kommentar så fixar vi ett länkbyte omedelbart!

Följ mig på Instagram

Ni får gärna följa mig på instagram, följer er absolut tillbaks! @theamartinsson



Vinnarna av dagens blogg (17/4)

VINNARE 1
VINNARE 2
VINNARE 3

Vann ni inte? Bli inte ledsna över det, då det reda nu kommer en ny chans att få synas över mina +100 läsare. Genom att delta i tävlingen så läser ni det som står nedanför på bilden: -> OBS! TÄVLINGEN AVSLUTAS IMORGON KL. 18.00!

Hemma från äckel skolan

Blev tyvärr ingen uppdatering igår, men åkte in till Nässjö redan vid 16.47 tiden då jag och min pojkvän skulle fixa i lite saker på stan. Sen sov jag där i natt igen, mysigt värre. Älskar att sova hos honom hihih!

Jojuste, angående dagens blogg så kommer den upp lite senare idag istället. Runt 16-17 tiden och jag ber om ursäkt för att den inte kom upp som den skulle igår. Men vi hörs snart igen babes, puss


Jag går medieprogrammet så därav inspelnings bilderna ifrån vår "film" Clownen och Turisterna, ehehe

Drar iväg till pojkvännen

Åker snart ner till staionen och hoppar på tåget mot Nässjö för att träffa älskade pojkvännen. Blir också att jag sover där över natten och sen blir det skola imon på dagen. Så tyvärr kommer bloggningen inte ligga på topp ikväll, men hoppas ni nöjer er med 3 inlägg ifrån idag, hih. 

Men vi hörs imorgon sötisar! puss -> GLÖM INTE BORT "DAGENS BLOGG" TÄVLINGEN SOM AVSLUTAS IMON!

AHAHAHHAAH asså jag dör varje gång jag ser den här bilden!

Länkbyten


Kör ett länkbyte med den här söta tjejen, klicka på bilden för att komma till hennes blogg!


Kör ett länkbyte med den här söta tjejen, klicka på bilden för att besöka hennes supergrymma blogg!

Är ni också intresserade utav ett länkbyte? Har du över +50 besökare dagligen på din blogg, så är det bara att slänga in en kommentar så fixar vi ett länkbyte omedelbart!

Vinnarna av dagens blogg (13/4)

VINNARE 1
VINNARE 2
VINNARE 3

Vann ni inte? Bli inte ledsna över det, då det reda nu kommer en ny chans att få synas över mina +100 läsare. Genom att delta i tävlingen så läser ni det som står nedanför på bilden: -> OBS! TÄVLINGEN AVSLUTAS IMORGON KL. 18.00!

Vad hände igår? Värsta oturen

Började faktiskt ångra mig lite med tanke på inlägget jag skrev igår om Fredag den 13. 

Blev som så att jag träffade mina söta homies igår (Martina & Tinna), drack lite och hade det trevligt sådär på stan. Sen hände det tydligen något med Tinna, hennes knä vred till sig tror jag? (Tinna, om du läser detta får du fasen rätta mig ifall jag skriver fel, wihih) I alla fall, sen fick hon typ kramper och började få problem med att andas. Fett läskigt. Dock är det inte första gången när jag är med i alla fall. Men ändå. Verkligen otur!

Dock blev det bättre sen och vi kunde lämna henne till hennes syster som kom och hämtade henne. Efter att Tinna sen åkt iväg så drog jag hem till Martina, där jag sen också sov. Och nu sitter jag här hemma, helt ny duschad och ska snart fixa i ordning mig för att dra till älskling i nässjö. Men, vi hörs lite senare sötisar! puss

AHJUSTE, HADE FÖRÖVRIGT BESÖKSREKORD IGÅR! TACKTACKTACK BÄSTA LÄSARE



Fredag den 13, otursdagen?

Sitter och kollar runt på lite bloggar, där väldigt många förövrigt lagt upp inlägg om att det är Fredag den 13 idag. Jag menar, helt seriöst nu. Det är väl egentligen vilken dag som helst? Folk har bara fått för sig att just den här dagen, är det en otursdag. Men liksom, hur dumt låter det inte? "idag kan jag inte göra ditt och datt, bara för att det är fredag den 13." Låter ju helt sär om jag själv får säga det. 

Men visst, självklart kan det va folk som har otur på just den här dagen. Det har hänt mig själv. Men jag tror säkert också att många av er har haft otur andra dagar än just Fredag den 13. Så varför säga att detta är "otursdagen"? Rätt knas.

Men nu orkar jag inte bry mig om detta. Ville bara få ut detta på bloggen, helt konstigt inlägg men endå. Och nu då eftersom jag sagt vad jag tycker om Fredag den 13, så skulle det vara lite roligt att se vad just NI tycker om den här dagen?



Bloggtävling: Dagens blogg

DEN HÄR TÄVLINGEN ÄR AVSLUTAD!


G'night sötisar

Rätt dålig uppdatering på bloggen idag, i know. Men har inte haft orken eftersom jag haft den där äckliga magvärken och huvudvärken, dock är det bättre nu. Resten av kvällen spenderas tillsammans med pojkvännen som kom in hit till eksjö, wieh

Men nu ska jag inte sitta här och blogga utan va social mot min älskling, vi hörs imon. puss


Värsta äckliga mag&huvud värken

Kom precis hem ifrån skolan, då jag inte orkade vara kvar. Har värsta äckliga värken i magen och super ont i huvudet, vilket suger fett. Jag som hade tänkt att träffa min pojkvän senare idag, det lär ju inte bli nått med det om jag ska må så här konstigt. Åh, fml.

Men nu ska jag inte sitta här och klaga, det blir bara jobbigt. Hoppas ni har haft en bättre dag än mig i alla fall. puss


Svar på tal



Svar: Hej & tack så jätte mycket!♥ Jovisst, det är bara att adda mig och jag accepterar de flesta. Detsamma sötan, kram
Min facebook: www.facebook.com/theaamartinsson, finns även en ikon i sidan. Den blåa som är rund med ett F.

Ny design till Ullie

Blev precis klar med Ullies nya design. Inte för att låta så jävla egoistisk, men den blev faktiskt rätt bra. Så ja, den får helt klart en tumme upp! Om ni sen vill se den "live", så är det bara att klicka på bilden. puss (gör endast gratis designes till folk jag känner, wähääää!)


Samhällskunskap @ skolan

Sitter just nu i skolan och har samhällskunskap. Kollar på någon otroligt tråkig film om lagarna i Sverige. Men whatever om det, vi hörs lite senare sen istället! puss

 

 


Godnatt sötisar

Ligger just nu i sängen och kollar på något program på MTV och hade snart tänkt att sova. Är galet trött och sen ska man upp vid 06.00 imorgon för att ta bussen till skolan i Nässjö. Fyfan. Men vi hörs imorgon! puss


Nyss kommit hem

Som rubriken säger, kom nyss hem ifrån pojkvännen. Eller egentligen har jag varit hemma i över 2h, men ja ni förstår nog. Åkte till honom igår, sov där, hade det trevligt&mysigt och åkte sen hem idag, tråkigt nog. Blir alltid som så att jag saknar ihjäl honom så fort jag åker ifrån honom eller nått annat. gaah.

Efter att jag kom hem därifrån iaf så hoppade jag in i duschen, åt lite och nu sitter jag här framför datorn. Senare ikväll händer det nog inte ett piss, skola imon tyvärr. Fast rätt gött att jag går till 12.55, wieh. Men nu ska jag fixa lite annat, vi hörs. puss


Åh, jag börjar alltid gråta

Usch, jag blir alltid så känslig när det kommer till nått sånthär. Satt och lipade genom hela klippet. Så galet sorgligt så det inte är sant!               Klicka på bilden för att komma till klippet! puss



Glad Påsk

Påsken firas tillsammans med familjen, farmor & farfar och morfar. God mat, mycket godis, pengar. Glad påsk sötisar! puss


Blogresponse

Ni har väl inte missat att jag lagt till en ny ikon i sidofältet? För er som inte vet vad det är för ikon så är det en ikon för sidan Blogresponse, som menas med att genom att klicka på den ikonen så kommer ni in till min ”frågesida” där ni kan skicka in frågor ni har till mig. Det kan va om precis vad som helst. Jag svarar på de flesta frågorna. Så ja, ifall ni undrar över något -> Klicka här eller på ikonen i sidofältet!



Skärtorsdag och Länkbyte

LÄNKBYTE: Tycker ni alla ska klicka er in på den här bloggen som drivs av Jessica Johnsson, riktigt bra blogg! KLICKA HÄÄÄÄÄÄÄR.
Godmorgon förresten. Vet att jag inte bloggat på 3 dagar, men har haft annat för mig. Åkte till pojkvännen i måndags och kom hem därifrån igår, sen va jag med Agnes och Josefine på eftermiddagen en stund. Så, jag har helt och hållet inte haft tid till att blogga. Men nu är jag igång igen!
Idag så händer det nog inte så jätte mycket, är ju Skärtorsdag eller vad det heter, whatever med det liksom. Jo juste, kanske blir som så att jag drar till pojkvännen senare, men vi får se hur det blir med det. Men nu ska jag fixa i ordning mig, hörs senare! puss
LÄNKBYTE: Tycker ni alla ska klicka er in på den här bloggen som drivs av Jessica Johnsson, riktigt bra blogg! KLICKA HÄÄÄÄÄÄÄR.

Godmorgon förresten. Vet att jag inte bloggat på 3 dagar, men har haft annat för mig. Åkte till pojkvännen i måndags och kom hem därifrån igår, sen va jag med Agnes och Josefine på eftermiddagen en stund. Så, jag har helt och hållet inte haft tid till att blogga. Men nu är jag igång igen!

Idag så händer det nog inte så jätte mycket, är ju Skärtorsdag eller vad det heter, whatever med det liksom. Jo juste, kanske blir som så att jag drar till pojkvännen senare, men vi får se hur det blir med det. Men nu ska jag fixa i ordning mig, hörs senare! puss

Summer collection, please give me

Allt är ifrån Gina Tricot förutom Lil’ Wayne linnet som kommer ifrån Modekungen. Men visst är det så snyggt? typ dör. puss



Godmorgon

Vaknade för ett tag sen och sitter nu i sängen med datorn i knät. AHAHA fan, lät som att jag vore en poesi människa eller nått. knas! I alla fall, ska snart ta och käka frukost sen ska jag fixa i ordning mig lite och sen vetifan vad som händer.

Jo juste, blir nog att åka iväg till pojkvännen lite senare, så får hoppas på det annars dör jag här hemma. puss


Aprilskämt på pojkvännen…

hahaha, körde nyss ett 1:a april skämt på pojkvännen… fick dock rätt dåligt samvete efter ett tag, så berättade att det va ett skämt! HAHAH men ändå så söt är han♥ och ja, jag fick igen sen! WÄÄÄH


1:a April 2012

Åh, jag verkligen hatar den här dagen! Varje gång det är 1:a April så är det alltid nån jävel som lyckas lura mig. Sen blir jag alltid bitter efteråt för att jag trodde på det, AHAHA så cp. Men det här året ska jag inte bli lurad utav nån, sådeså.
Idag händer det nog inte så jätte mycket mer än att chilla hemma. Kanske åker till pojkvännen senare ikväll, vet inte än. Men det vore fett gööttt! Men nu ska jag duscha och fixa i ordning mig, hörs senare! puss
Åh, jag verkligen hatar den här dagen! Varje gång det är 1:a April så är det alltid nån jävel som lyckas lura mig. Sen blir jag alltid bitter efteråt för att jag trodde på det, AHAHA så cp. Men det här året ska jag inte bli lurad utav nån, sådeså.

Idag händer det nog inte så jätte mycket mer än att chilla hemma. Kanske åker till pojkvännen senare ikväll, vet inte än. Men det vore fett gööttt! Men nu ska jag duscha och fixa i ordning mig, hörs senare! puss


RSS 2.0