Freeeedag

Jäklar vad gött att det äntligen är Fredag idag, så satans behövligt nu känner jag. Att få sova ut ordentligt och komma ifrån allt skolarbete. Dagen idag har mest tillbringats i skolan framför 3 lektioner, matte, engelska och svenska. Galet tråkiga lektioner, men tur man har pojkvännen att roa sig med på lektionerna och rasterna, hihhihi. (Bara att kolla på bilden nedanför vad vi dels hade roligt åt, hahahah ♥)
Ikväll händer det nog inte så mycket, lär nog bli att va hemma. Sen imorgon drar jag nog till Tinna med Martina eller ifall jag hittar på nått annat med nån social människa, kanske pojkvännen?! vi får se. Hörs senare! puss
Jäklar vad gött att det äntligen är Fredag idag, så satans behövligt nu känner jag. Att få sova ut ordentligt och komma ifrån allt skolarbete. Dagen idag har mest tillbringats i skolan framför 3 lektioner, matte, engelska och svenska. Galet tråkiga lektioner, men tur man har pojkvännen att roa sig med på lektionerna och rasterna, hihhihi. (Bara att kolla på bilden nedanför vad vi dels hade roligt åt, hahahah ♥)

Ikväll händer det nog inte så mycket, lär nog bli att va hemma. Sen imorgon drar jag nog till Tinna med Martina eller ifall jag hittar på nått annat med nån social människa, kanske pojkvännen?! vi får se. Hörs senare! puss

Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Läs inlägget innan du kommenterar
- Ja, jag gör bloglovin's byten
- Ja, jag gör länkbyten med er som har +50st besökare dagligen
- Jag har gjort min design själv och jag gör gratis & betalning designes.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0