Tråkigt liv atm.

Sitter hemma just nu och dör av tråkighet och saknar ihjäl min pojkvän. Känns så konstigt när man inte är med varandra helt plöstligt efter att ha varit med varandra ett bra tag. Men tur så ses vi imon i skolan! Men jag klarar mig inte, min natt kommer bli tråkig och sen blir det inte bättre av att jag avskyr att sova själv. Åh gud, fuck my life.

Men nu ska jag inte sitta och tänka på detta, för då kommer jag få panik eller något. Galet, I know! Men vi hörs imorgon, puss


2 länkbyten



1. Klicka på bilden för att komma till den här fina och braiga bloggen som drivs utav Linh!


2. Klicka på bilden för att komma till den här fina bloggen som drivs utav Johanna!

VILL DU OCKSÅ HA ETT LÄNKBYTE? Har du över +50 läsare dagligen på din blogg så är det bara att slänga in en kommentar så fixar vi ett länkbyte på direkten. Jag vill även att du "print screenar" en bild på din statestik och skickar till mig på mailen.

Bubbleroom

Tänkte tipsa om en mode sida som finns på nätet och självklart heter sidan Bubbleroom. De har bland de senaste modet och galet snygga kläder, skor, smycken och mycket mer. Så vill ni ha bra kläder för ett bra pris, då ska ni absolut besöka sidan! Jag älskar den.

Skaffa en ny klänning inför studenten? Klicka på länken -> studentklänning 2012

Intresserad av ett länkbyte?


Tänkte kolla ifall någon utav er är intresserade av att göra ett länkbyte? Om ni är det så är det bara att slänga in en kommentar.

MINA BESÖKARE: 100-200st
KRAV: För att vi ska fixa ett länkbyte så måste du minst ha 50st besökare dagligen.

Just nu...

Ska snart hoppa in i duschen och fixa i ordning mig lite. Sen blir det att äta "mini-pizzor", fett gott. Ikväll vet jag faktiskt inte vad som händer, kanske blir att åka iväg till pojkvännen igen? Återstår att se. Men vi hörs lite senare sweeties. puss

Bilden: Älsklingen och jag hade väl lite roligt/tråkigt när vi va ute och rökte igår, eller när han rökte hihi. Vi hittade några vita stenar som låg där och sånna som man kan måla på asfalten med. Ååååhh, barnminnen!♥ HAHA


Vänner som sviker

Nått jag märkt på sistone. Enda sen jag skaffade pojkvän så har de vänner som jag umgicks med i skolan börjat ignorera en, väldigt mycket. När man är med dom som känner man på sig att de inte vill att jag ska vara där, de liksom fryser ut en. Och allt detta beror på att jag skaffade en pojkvän, en kille som jag faktiskt är jävligt lycklig med och även en person som mina vänner inte gillar.

Det är så fel. Så jävla fel utav dom. Jag försöker så gott det går att umgås med alla, men självklart måste ni förstå att jag inte tänker va med er ifall ni bara ignorerar mig. Det är sån jävla dålig stil utav er. Borde inte ni som vänner acceptera att jag har en pojkvän? Precis det som jag gör med er. Sen är det så jävla fel av er att visa att ni verkligen hatar min pojkvän, vafan är det om? Ni känner honom inte. Man ska aldrig dömma hunden efter håren eller vad det är man säger.

Ni borde finnas där för mig. Precis som jag gör för er. Hade ni haft pojkvän hade jag fuck no börjat undvika er, vänner gör inte så. Det är inte meningen att jag ska komma till skolan och känna att mina VÄNNER är helt fuckade, det är bara stört, omoget och jävligt elakt.

Men tur för er nu då när jag bestämt mig för att gå om 1 klass. Grattis "vänner" ni slipper mig för gott. Hoppas ni är glada.

Snowwhite and the Huntsman, klassisk saga i ny mörkare tappning



Den här filmen har biopremiär den 8 Juni 2012, så alltså nu i sommar. Detta kommer va en film jag absolut vill se då den verkar rätt bra faktiskt. Sen kan det ju inte bli bättre med att min favorit skådespelare Kristen Stewart är med i filmen.

Då hon på något slags sett förstår sig in i rollerna och spelar rollerna fett bra. Jag tycker i alla fall att ni verkligen borde ta en titt på den här filmen när den kommer ut på bio. Den kommer att va grym!

Förhandsboka / köp biljett till Snowwhite and the Huntsman nu! (Klicka på den rosa länken för att komma dit direkt)

Hos pojkvännen

Sitter just nu hos pojkvännen i Nässjö och har det mys. Är ledig idag vilket är så galet skönt så det inte är sant, hihi. Fick även sovmorgon vilket va behövligt, har varit så trött på sistone.. fett jobbigt, wäh.

Svara på alla kommentarer
Fixa skolarbeten som är kvar (lär dock inte palla det, eheh)

Det som står ovanför är väl det som lär hända idag. Är ju fortfarande hos pojkvännen så, aoup. Vi hörs senare! puss

Sånt här blir jag irriterad av...

Hur svårt kan det va att läsa ett inlägg innan ni kommenterar? Tydligen förjävla svårt. Nu menar jag självklart inte alla ni som läser min blogg, men en del bara slarvar förbi och slänger in en kommentar som precis handlar om inlägget jag skrivit ovanför.

Well, ni kan ju tex. kolla in den här kommentaren jag fick nyss:


Tycker inte ni sånt är lite knas? Man borde väl ändå checka vilket inlägg man kommenterar eller så. Och det är faktiskt inte så jobbigt att sitta och läsa igenom ett inlägg. Jag gör det, alltid. Visst man kanske inte alltid orkar det, men man gör det ändå. För att vara trevlig eller whatever.

Så snälla ni som läser min blogg, läs igenom inläggen INNAN ni kommenterar. För det är jävligt irriterande att få sånna kommentarer, man typ bah: "Say whaaaaat dude?!". Och jag är nog inte ensam om att tycka som jag gör. hih, puss

Vad har jag gjort i helgen?

FREDAG:
Kom hem ifrån skolan på dagen, därefter så chillade jag hemma en stund, åt mat med familjen osv. Sen på kvällen så va det stadsloppet i stan, även kallat "Eksjö Stadslopp 2012". Pappa och mina bröder sprang, deras resultat blev faktiskt bra och jag tror de va nöjda iaf. 

Efter det så hoppade jag på bussen vid 19.17 till Nässjö för att träffa pojkvännen min. Gick till brinell, mötte upp han och Öhberg + Zaffe som kom senare. Vi chillade lite osv. sen drog jag och joffi hem till honom och hade det mösipös. hihih

LÖRDAG:
Va fortfarande kvar i Nässjö hos pojkvännen. Han fick även mig att arbeta den här dagen, wah. Städade ur hans "lill-stuga" och fixade i ordning massor. Tog hela dagen ungefär. Vi fick även bära en soffa ifrån en lägenhet till deras hus, haha.. såg rätt wierd ut. Men resultatet av allt blev förjäääävla najs om jag ska va ärlig! En bild kommer absolut komma upp senare på bloggen. 

På kvällen sen umgicks vi nog med hans homie och chillade runt i Nässjö. Ah, det va väl de som vi gjorde mestadels. eheheh

SÖNDAG:
Fortfarande i Nässjö hos pojkvännen under hela dagen. Hände inte så mycket den här dage, vi båda va rätt lama efter gårdagen I guess. Vi chillade iaf lite på stan, träffade Zaffe och sedan Jonte och Hampuss lite senare på kvällen. 

Får inte glömma att säga att det va Morsdag igår och dum som jag va så lyckades jag aldrig komma hem och fira min mamma. Så därför måste hon vet att jag älskar henne ovansett om jag inte firade henne igår. Du är bäst mammi, puss



19/5 - 5 månader tillsammans Felix

Wah, helt galet. Hela 5 månader har gått tillsammans med min bästa vän, pojkvän och den som jag älskar allra mest. Dessa månder har varit underbara och lite jobbiga med tanke på våra små tjaffs, men liksom vilket par tjafsar inte?! Och det jag gillar mest, är att vi aldrig gett upp och att vi gjort allt TILLSAMMANS. 

Ja, jag vet inte vad jag ska skriva mer. Förutom att jag älskar dig, nått så obeskrivligt! Och sen att jag hoppas och tror på att det blir fler månader. Det ska det bli. Du är galet bra älskling, lavio 


Tips på skräckfilmer

Har fått in rätt många kommentarer där ni undrar ifall jag kan tipsa om några skräckfilmer, och självklart kan jag göra det. 

1. The Exorsism of Emily Rose
Har inte sett hela filmen, men trailern är galet läskig och den är bra hittils som jag sett i filmen. Gillar du sånt som har med demoner att göra? - Då är denna perfa.
Klicka här för att se trailern

2. The Haunting in Connecticut
En film som är skrämmande, läskig, äcklig och sorglig. Eftersom jag sett hela den här filmen så ger jag den 8/10 stjärnor, hih. Så ja, den är sevärd! 
Klicka här för att se trailern

3. The Caller
En film som är skrämmande och bra. Handlar om en tjej som blir "stalkad" av en person och sen händer det lite läskiga saker m.m.
Klicka här för att se trailern

4. Grave Encounters
Handlar om några som besöker ett gammalt sjukhus, när de är där så händer det jävligt skrämmande saker. Lite lik Paranomal Activity. Gillar du verkligen "grov" skräck, då ska du absolut se den här. För man är rädd hela tiden!
Klicka här för att se trailern

Detta är de filmerna jag har att tipsa om nu i alla fall och jag rekomenderar dom alla! Galet bra och läskiga. hih, puss

Skräckfilms maraton

Sitter just nu hemma hos mig med Agnes och väntar på att Linn och Amanda ska komma. När de sen kommit blir det att dra ner till Willys för att handla mat, godis och lite annat. Sen blir det att dra hem till mig igen för att ha skräckfilms maraton hela natten. Asnajs. 

Men nu ska jag fixa i ordning mig lite och sen ska vi dra ner för att möta upp dom. Ni får ha det så gött så länge, puss



Gratis design / Köpa en design?


PRIS: - GRATIS

Om du vill beställa en gratis design så kontaktar du mig på [email protected] så pratar vi mer där över om hur du vill ha din personliga bloggdesign.

VEM SÄTTER IN DESIGNEN? Jag sätter in designen på er blogg. Därav att ni skickar era inloggningsuppgifter och det där till mig. Allt detta endast för säkerthetsskull och så att inga kodmaller blir knas.

OBS! Tänk på att en gratis design kommer inte vara lika avancerad som en köp design varför beror på att då betalar ni för att få en. Självklart slarvar jag inte med gratis designen, det enda är att man får mindre saker och inte lika snygg. Sen tar jag även en köp design före dessa gratis designes. Så tänk på detta innan ni beställer!

PRIS: 50-100kr (beroende på hur avancerad du vill ha)

Om du vill köpa en design så kommer den gå före de gratis designerna som ni vill beställa. Genom att köpa en design så får ni även mer avancerade saker och mycket mer inom vad ni önskar er att ha på designen.

HUR SKER BETALNINGEN?
Betalningen sker via konto överföring. Bor ni nära Eksjö, Nässjö, Jönköping så kan vi mötas upp eller så skickar ni pengarna. Ni sätter in pengarna innan ni får designen för min säkerhetsskull. 

VEM SÄTTER IN DESIGNEN? Jag sätter in designen på er blogg. Därav att ni skickar era inloggningsuppgifter och det där till mig. Allt detta endast för säkerthetsskull och så att inga kodmaller blir knas.

VILL DU KÖPA EN DESIGN? Då kontaktar du mig på [email protected] så pratar vi mer däröver om hur du vill ha din design.



Långhelg

Idag tog jag långhelg och börjar inte skolan förrens tisdag igen. Galet skönt måste jag säga. Eftersom det även är långhelg så har jag massa planer framför mig. Bara att kolla här nedanför sen!

Vad som händer ikväll är att jag ska åka iväg till pojkvännen i Nässjö och sover där över natten. Blir nog trevligt och mysigt som det oftast blir. 

PLANER FÖR TORSDAG:
Åka hem ifrån Nässjö runt 14.00 tiden
Förbereda mig inför natten som ska spenderas med vännerna framför skräckfilms maraton + massa god mat = tacos

Därav kan jag också "varna" er för att uppdateringen kommer att ligga lite nere imorgon. Men kanske kommer det ett mobilinlägg, det återstår att se som sagt. Men nu måste jag kila ner till stationen, vi hörs. puss sweeties



Dagens planer, Onsdag


Skolan vid 08.30 för att göra nationellt prov i Engelska - Listening
Träffa Ridd ev. efter skolan
Ta det lugnt och njuta av att det är lång helg, hihi

Hoppas ni också får en bra Onsdag! puss

Nu säger jag godnatt

Kommer inte bli så mycket mer bloggning nu ikväll så jag hade tänk att lägga undan datorn för att ta det lugnt och chilla framför American Pie filmen som går på Tv6 nu vid 21.00. Lär nog inte kolla klart på hela filmen då jag är trött som fan, måste vila ut tills imorgon också då det är nationellt prov i Engelskan. usch.

Men nu ska jag hoppa in i duschen och sen hoppa till sängs som sagt. Vi hörs imorgon. puss sweeties



Någon där ute som är intresserad?

Tänke kolla ifall nån utav er är intresserade utav dessa "vår/sommar" skor. Varför jag säljer dom är för att dom är i väldigt fint skick (förutom att de är smutsiga) men dock är de för små för mig. Så tänkte kolla ifall det finns någon där ute som är intresserade utav dessa. Självklart tvättas de innan de kommer till nästa ägare. Finns i Småland. 

Om ni är intresserade så får ni gärna skicka ett mail till: [email protected], kommentera eller lägga till mig på facebook så vi kan prata mer. 

Storlek: 36
Bud: Vi kommer fram till något som är rimligt, men ni får gärna komma med förslag till pris.



Dagens planer, Tisdag


Skolan vid 10.00 - 12.55
Plugga när jag kommer hem ifrån skolan
Städa rummet

(Såg att mitt inlägg inte publicerades som det skulle idag, så det får komma upp nu istället. Bättre sent än aldrig, haha)

5 sanningar om mig

1. Jag är allergisk mot kärnfrukter, mandel, myggor, nyklippt gräs, pollen m.m. - Ja, en jävla massa allergier och det är jobbigt som fan....

2. Jag har ridit i nästan hela mitt liv - Kommer dock sluta med det till hösten, då jag inte kommer någon vart med det. Tröttnar liksom, tyvärr.

3. Jag älskar att sjunga - Något jag gjort enda sen jag va liten. Dock är jag rätt feg när det gäller att sjunga inför andra, men jag har ju ställt upp i talangjakten 2 gånger, så lite mod har jag allt. Kanske en video kommer till bloggen snart? hihihoeoeh näpp

4. Jag har problem med skolan - Det går åt helvete, sorgligt men sant. Inget jag vill gå in så mycket på, men ja.. jag har det inte så lätt. Skolkar och skit. Wäh

5. I Jan/Feb kom jag i kontakt med socialen och polisen - Tänker tyvärr inte berätta varför, det stannar liksom mellan mig och de andra det hände emellan. Men kan säga att det va läskigt som fan, va livrädd och grät. heh.



Folk som proviserar, åh dö

Det är verkligen något som gör mig arg. Hur orkar man helt seriöst sitta och provisera om massa saker speciellt vi bloggare? så onödigt. Det är väl inte så jävla svårt att va sig själv? Men tydligen är det så. 

Har kollat runt på massa bloggar och hälften av dom proviserar. Om de har stora bröst så sitter de och tar halvt naken bilder på sig själva för att få kåta, äckliga läsare. Sen ändrar de beténde och söker bråk med alla andra bloggare. Herregud. Så jävla onödigt och speciellt omoget! Asså, jag vill inte verka tråkig.. men man kommer väl längre med att vara sig själv? eller har jag fel?

Jag skulle nog aldrig tänka tanken att börja provisera. Man skulle ju få hela sverige emot sig och pga. det så skulle man bli självmordsbenägen och dö (no shit, haha). True words. Kolla bara på de "kända" bloggerskorna. 

Jamen i alla fall, det jag vill säga med den här texten är att folk borde sluta provisera så jävla mycket. Får panik på det och blir så jävla arg då man vet att personen i verkligheten verkligen inte är som den är i bloggen. Men whatever, ni som proviserar -> dö eller varför inte sluta med det ni gör och va er själva. Ni är irriterande. Hejdå.

Behov utav ny musik?

I såfall är det bara att klicka på bilden nedanför för att komma till mina spotifylistor med massa musik ifrån alla genrer! puss


Uppdateringen suger

Förlåt för att jag inte bloggat på ett tag. Men ska jag vara helt ärlig så har jag tröttnat lite på det. Sorligt men sant. Så därför har jag bestämt mig för att ta en liten paus ifrån allt, men är säkert igång inom några veckor, hoppas ni kan stå ut. Förövrigt så äger ni fett för att ni fortfarande kikar in på bloggen även att uppdateringen står still.

Men, det var nog allt för mig. Vi hörs snart igen sötisar! 

Kärlek till vädret idag

Idag låter jag rubriken får tala om för den här dagen! Helt underbart väder. Förresten, ser ni att jag blivit lite brun? hihihoh ... men GAAAHHH insåg just att mina lår är lite smått feta, blööääh


Valborg 2012...

Firades som ensam tjej tillsammans med älskling och 4 andra killar. Fast dock så gjorde ju inte det något, då jag hade det fett trevligt hela kvällen och en bit in till natten.

Under förmiddagen till eftermiddagen så va jag hos älskling, sen skulle vi dra vidare till hans mate där vi skulle fira Valborg, dock drog jag hem en liten snabbis för att duscha och byta kläder. I alla fall, tror klockan var runt halv 7 innan jag kom in till Nässjö igen. Hoppade av tåget och mötte babe. 

Sen gick vi hem till hans mate (skriver mate, för att jag inte vet ifall han vill att hans namn ska synas) där vi drack, hade det trevligt, drack och hade det trevligt. Kan säga att jag blev lite lagom full den kvällen, men vafan det va Valborg. Under kvällen sen så fortsatte vi med det vi gjorde och sen runt 11 drog vi ner till stan, sen vidare till nån badplats. Dock drog jag och joffi hem till honom och hade det trevligt innan vi somnade, fulla som satan.

Kan ju säga att jag mådde som jag förtjänade på tisdags morgonen, spydde runt 06.00 tiden på morgonen, men sen mådde jag prima under resten av dagen som spenderades ute i Spexhult med pojkvännen! mysigt.



RSS 2.0