Är det värt ett försök?


Sitter i skolan

Hej sötisar! Sitter i skolan just nu och chillar på Medier, samhälle & kommunikation lektionen. Borde egentligen lyssna på genomgången men pallar inte, så sitter och bloggar istället, hehehe. Jo juste, får inte glömma bort att visa detta videoklipp som är nedanför. Min kompis Agnes och jag hade lite roligt innan lektionen började. Check it out! puss


2 månader med älskling

Hej! Idag har jag och den absolut bästa pojkvännen varit tillsammans i 2 hela månader. Tiden har verkligen gått galet fort. Och eftersom min pojkvän tydligen läser min blogg lite då och då så kan jag passa på att säga:
Dessa 2 månader har varit de bästa i hela mitt liv om jag ska vara ärlig. Du får mig alltid att le och du får mig alltid att må bra. Utan dig är jag inget, utan dig är jag inte hel. Jag älskar dig verkligen, helt galet mycket! iloveu ♥
Hej! Idag har jag och den absolut bästa pojkvännen varit tillsammans i 2 hela månader. Tiden har verkligen gått galet fort. Och eftersom min pojkvän tydligen läser min blogg lite då och då så kan jag passa på att säga:

Dessa 2 månader har varit de bästa i hela mitt liv om jag ska vara ärlig. Du får mig alltid att le och du får mig alltid att må bra. Utan dig är jag inget, utan dig är jag inte hel. Jag älskar dig verkligen, helt galet mycket! iloveu ♥



@ Pojkvännens place

Godmorgon sötisar! Har suttit vaken ett litet tag, typ 30min max heheh. Vaknade i alla fall upp hos min pojkvän, helt forever alone då han skulle iväg och jobba redan vid 08.00. Dock orkade jag inte åka hem eller hänga med dit, så stannade kvar här i deras hus och typ chillar gärnet! woopwoop
Lite senare idag blir det nog att fortfarande chilla hos min pojkvän eller så drar jag hemåt efter att han kommit hem. Återstår att se yao. Men nu måste jag fixa i ordning mig lite, ser ut som vetifan eheheh. puss
Förövrigt så blev alla hjärtans dag superduper lovely här i nässjö hos världens bästa pojkvän! loveu♥
Godmorgon sötisar! Har suttit vaken ett litet tag, typ 30min max heheh. Vaknade i alla fall upp hos min pojkvän, helt forever alone då han skulle iväg och jobba redan vid 08.00. Dock orkade jag inte åka hem eller hänga med dit, så stannade kvar här i deras hus och typ chillar gärnet! woopwoop

Lite senare idag blir det nog att fortfarande chilla hos min pojkvän eller så drar jag hemåt efter att han kommit hem. Återstår att se yao. Men nu måste jag fixa i ordning mig lite, ser ut som vetifan eheheh. puss

Förövrigt så blev alla hjärtans dag superduper lovely här i nässjö hos världens bästa pojkvän! loveu♥


Alla hjärtans dag

Hej! Sitter fortfarande i sängen med datorn i knät och chillar, vilket jag gjort ända sen jag vaknade. Rätt segt måste jag medge, men vafan. Den här helgen som varit har jag tillbringat med min pojkvän och lite homies både i Nässjö och Skillingaryd. Dock går jag inte in på detaljer med vad som hänt. Det är rättså allvarligt det som hänt, för er som undrar. Äheeemememn, damp.
Men nu kan jag inte sitta här längre utan måste fixa i ordning mig lite för att dra ut med mammi&pappi? och bröderna på stan för att fika och fixa lite saker. Sen lite senare drar jag till my lovely one i Nässjö där jag sen spenderar hela dagen eller kvällen&natten. Ah, ni fattar. puss
Hej! Sitter fortfarande i sängen med datorn i knät och chillar, vilket jag gjort ända sen jag vaknade. Rätt segt måste jag medge, men vafan. Den här helgen som varit har jag tillbringat med min pojkvän och lite homies både i Nässjö och Skillingaryd. Dock går jag inte in på detaljer med vad som hänt. Det är rättså allvarligt det som hänt, för er som undrar. Äheeemememn, damp.

Men nu kan jag inte sitta här längre utan måste fixa i ordning mig lite för att dra ut med mammi&pappi? och bröderna på stan för att fika och fixa lite saker. Sen lite senare drar jag till my lovely one i Nässjö där jag sen spenderar hela dagen eller kvällen&natten. Ah, ni fattar. puss


Goodmorning Sunshine

Godmorgon sötisar! Vaknade runt 07.30 tiden idag, inte så intressant. Efter att jag vaknade så åt jag frukost, fixade i ordning mig och lite annat. Juste, har suttit och kollat på Disney Channel.. hihihih.
Runt 11 tiden åker jag in till nässjö för att gå till skolan, sen drar jag mot jönköping för lite shopping och sen när jag är tillbaks i nässjö så drar jag nog till min pojkvän. Känner att vi har rätt så mycket att prata igenom. I alla fall, inget som egentligen angår er. Men vi hörs lite senare! puss
Godmorgon sötisar! Vaknade runt 07.30 tiden idag, inte så intressant. Efter att jag vaknade så åt jag frukost, fixade i ordning mig och lite annat. Juste, har suttit och kollat på Disney Channel.. hihihih.

Runt 11 tiden åker jag in till nässjö för att gå till skolan, sen drar jag mot jönköping för lite shopping och sen när jag är tillbaks i nässjö så drar jag nog till min pojkvän. Känner att vi har rätt så mycket att prata igenom. I alla fall, inget som egentligen angår er. Men vi hörs lite senare! puss


Erkänn att vi är lite söta? (a) … love u! ♥

Sen när blev ett kanske till ett ord när man inte ens hör av sig?

Ber om ursäkt för att jag inte bloggat under dessa 3-4 dagar, men tappade blogglusten lite och sen hade jag lite annat att tänka på. Så tyvärr blev bloggen drabbad av allt detta. Förlåt.
Under veckan så har det inte hänt så mycket mer än att jag varit i skolan, stallet, sen sov jag hos felix nån natt i veckan. Annars har jag bara varit hemma och chillat i min ensamhet då min pojkvän verkar vara upptagen med sina ”Bro’s before Hoe’s” och mina vänner har annat att göra., AHAHHAAH fml. Men nu ska jag ta och sova för att dra till skolan imon vid 07.00 tiden. pusshej
Ber om ursäkt för att jag inte bloggat under dessa 3-4 dagar, men tappade blogglusten lite och sen hade jag lite annat att tänka på. Så tyvärr blev bloggen drabbad av allt detta. Förlåt.

Under veckan så har det inte hänt så mycket mer än att jag varit i skolan, stallet, sen sov jag hos felix nån natt i veckan. Annars har jag bara varit hemma och chillat i min ensamhet då min pojkvän verkar vara upptagen med sina ”Bro’s before Hoe’s” och mina vänner har annat att göra., AHAHHAAH fml. Men nu ska jag ta och sova för att dra till skolan imon vid 07.00 tiden. pusshej


Så här roligt har vi det på matte lektionerna, hahaha. jag älskar dig söt!♥

RSS 2.0