Skola och pojkvän

Hej sötisar! Har varit lite upptagen nu de senaste dagarna så därav den urusla uppdateringen. Förlååååååt!
Igår efter skolan så åkte jag även till Jönköping och shoppade. Fick med mig ett par byxor för 400kr ifrån Gina Tricot, slänger upp en bild på dom lite senare. Efter jönköping drog jag vidare till min pojkvän som jag som sagt sov hos. Sen vaknade vi upp idag, drog till skolan och nu sitter jag här i sängen med datorn i knät.
Jo juste, Agnes och jag umgicks lite här hemma hos mig också efter skolan. Sjukt länge sedan var det vi umgicks på fritiden! Men nu hinner jag inte sitta här utan måste fixa i ordning mig för att sedan hoppa till sängs. Typ dör av trötthet eheheh. puss
Hej sötisar! Har varit lite upptagen nu de senaste dagarna så därav den urusla uppdateringen. Förlååååååt!
Igår efter skolan så åkte jag även till Jönköping och shoppade. Fick med mig ett par byxor för 400kr ifrån Gina Tricot, slänger upp en bild på dom lite senare. Efter jönköping drog jag vidare till min pojkvän som jag som sagt sov hos. Sen vaknade vi upp idag, drog till skolan och nu sitter jag här i sängen med datorn i knät.

Jo juste, Agnes och jag umgicks lite här hemma hos mig också efter skolan. Sjukt länge sedan var det vi umgicks på fritiden! Men nu hinner jag inte sitta här utan måste fixa i ordning mig för att sedan hoppa till sängs. Typ dör av trötthet eheheh. puss


jag älskar dig obeskrivligt mycket boo! ♥

Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Läs inlägget innan du kommenterar
- Ja, jag gör bloglovin's byten
- Ja, jag gör länkbyten med er som har +50st besökare dagligen
- Jag har gjort min design själv och jag gör gratis & betalning designes.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0