Skillingaryd hela helgen

Hej sötisar! Kommer tyvärr inte så mycket till uppdatering nu i helgen då jag drar mig till Skillingaryd för att umgås med min pojkvän, Tinna och en kille hon tydligen är på G med. Jag själv hoppas på en bra helg i alla fall, får ju som sagt umgås med min älskade pojkvän. hihihih. Anyway, ni kommer få dö mycket uppdatering sen när jag kommer hem därifrån. Så håll utkik framåt söndags kvällen!
Men nu måste jag fixa i ordning mig då jag ska iväg till sjukhuset vid halv 3 för att kolla upp min fot som det troligtvist är en spricka i. blöööh. Men vi hörs lite senare på söndags kvällen. puss
Hej sötisar! Kommer tyvärr inte så mycket till uppdatering nu i helgen då jag drar mig till Skillingaryd för att umgås med min pojkvän, Tinna och en kille hon tydligen är på G med. Jag själv hoppas på en bra helg i alla fall, får ju som sagt umgås med min älskade pojkvän. hihihih. Anyway, ni kommer få dö mycket uppdatering sen när jag kommer hem därifrån. Så håll utkik framåt söndags kvällen!

Men nu måste jag fixa i ordning mig då jag ska iväg till sjukhuset vid halv 3 för att kolla upp min fot som det troligtvist är en spricka i. blöööh. Men vi hörs lite senare på söndags kvällen. puss


Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Läs inlägget innan du kommenterar
- Ja, jag gör bloglovin's byten
- Ja, jag gör länkbyten med er som har +50st besökare dagligen
- Jag har gjort min design själv och jag gör gratis & betalning designes.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0