Godmorgon

Godmorgon sötisar! Vaknade för ett bra tag sen av att min mamma kom in och väkte mig. Ska inte påstå att jag blev så glad utav det, menmen det va bara att gå upp och ut till köket för att äta frukost. Sen nu efter frukosten så fastnade jag framför datorn när jag egentligen borde ta och städa. Men orkar verkligen inte. Men vafan, det måste göras. Så vi hörs senare. puss
Jo juste, ni som ville ha en hel design. Det kommer ta en liten stund då jag har lite ”privatliv” också. Så gör klart dom när jag har tid. Så ingen idé att tjata på mig. Vill ni ha dom snabbare, får ni betala sådeså.
Godmorgon sötisar! Vaknade för ett bra tag sen av att min mamma kom in och väkte mig. Ska inte påstå att jag blev så glad utav det, menmen det va bara att gå upp och ut till köket för att äta frukost. Sen nu efter frukosten så fastnade jag framför datorn när jag egentligen borde ta och städa. Men orkar verkligen inte. Men vafan, det måste göras. Så vi hörs senare. puss

Jo juste, ni som ville ha en hel design. Det kommer ta en liten stund då jag har lite ”privatliv” också. Så gör klart dom när jag har tid. Så ingen idé att tjata på mig. Vill ni ha dom snabbare, får ni betala sådeså.


Ett supergulligt mail jag fick av en tjej! Vill ni kontakta mig, gör ni det på -> [email protected]

Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Läs inlägget innan du kommenterar
- Ja, jag gör bloglovin's byten
- Ja, jag gör länkbyten med er som har +50st besökare dagligen
- Jag har gjort min design själv och jag gör gratis & betalning designes.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0