1 månad med Felix

Hej chicks! Idag har jag och världens bästa pojkvän Felix (aka. Joffa)  varit tillsammans i redan 1 månad och jag älskar honom så otroligt mycket. Han är verkligen det bästa som hänt mig på riktigt, riktigt länge. Han finns alltid där för mig vad som än händer. Han får mig alltid på bra humör och allt såntdär.
Säger det ännu en gång, jag älskar dig obeskrivligt mycket! puss
Hej chicks! Idag har jag och världens bästa pojkvän Felix (aka. Joffa)  varit tillsammans i redan 1 månad och jag älskar honom så otroligt mycket. Han är verkligen det bästa som hänt mig på riktigt, riktigt länge. Han finns alltid där för mig vad som än händer. Han får mig alltid på bra humör och allt såntdär.

Säger det ännu en gång, jag älskar dig obeskrivligt mycket! puss

Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Läs inlägget innan du kommenterar
- Ja, jag gör bloglovin's byten
- Ja, jag gör länkbyten med er som har +50st besökare dagligen
- Jag har gjort min design själv och jag gör gratis & betalning designes.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0