@ Pojkvännens place

Godmorgon sötisar! Har suttit vaken ett litet tag, typ 30min max heheh. Vaknade i alla fall upp hos min pojkvän, helt forever alone då han skulle iväg och jobba redan vid 08.00. Dock orkade jag inte åka hem eller hänga med dit, så stannade kvar här i deras hus och typ chillar gärnet! woopwoop
Lite senare idag blir det nog att fortfarande chilla hos min pojkvän eller så drar jag hemåt efter att han kommit hem. Återstår att se yao. Men nu måste jag fixa i ordning mig lite, ser ut som vetifan eheheh. puss
Förövrigt så blev alla hjärtans dag superduper lovely här i nässjö hos världens bästa pojkvän! loveu♥
Godmorgon sötisar! Har suttit vaken ett litet tag, typ 30min max heheh. Vaknade i alla fall upp hos min pojkvän, helt forever alone då han skulle iväg och jobba redan vid 08.00. Dock orkade jag inte åka hem eller hänga med dit, så stannade kvar här i deras hus och typ chillar gärnet! woopwoop

Lite senare idag blir det nog att fortfarande chilla hos min pojkvän eller så drar jag hemåt efter att han kommit hem. Återstår att se yao. Men nu måste jag fixa i ordning mig lite, ser ut som vetifan eheheh. puss

Förövrigt så blev alla hjärtans dag superduper lovely här i nässjö hos världens bästa pojkvän! loveu♥


Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Läs inlägget innan du kommenterar
- Ja, jag gör bloglovin's byten
- Ja, jag gör länkbyten med er som har +50st besökare dagligen
- Jag har gjort min design själv och jag gör gratis & betalning designes.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0