Goodmorning Sunshine

Godmorgon sötisar! Vaknade runt 07.30 tiden idag, inte så intressant. Efter att jag vaknade så åt jag frukost, fixade i ordning mig och lite annat. Juste, har suttit och kollat på Disney Channel.. hihihih.
Runt 11 tiden åker jag in till nässjö för att gå till skolan, sen drar jag mot jönköping för lite shopping och sen när jag är tillbaks i nässjö så drar jag nog till min pojkvän. Känner att vi har rätt så mycket att prata igenom. I alla fall, inget som egentligen angår er. Men vi hörs lite senare! puss
Godmorgon sötisar! Vaknade runt 07.30 tiden idag, inte så intressant. Efter att jag vaknade så åt jag frukost, fixade i ordning mig och lite annat. Juste, har suttit och kollat på Disney Channel.. hihihih.

Runt 11 tiden åker jag in till nässjö för att gå till skolan, sen drar jag mot jönköping för lite shopping och sen när jag är tillbaks i nässjö så drar jag nog till min pojkvän. Känner att vi har rätt så mycket att prata igenom. I alla fall, inget som egentligen angår er. Men vi hörs lite senare! puss


Erkänn att vi är lite söta? (a) … love u! ♥

Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Läs inlägget innan du kommenterar
- Ja, jag gör bloglovin's byten
- Ja, jag gör länkbyten med er som har +50st besökare dagligen
- Jag har gjort min design själv och jag gör gratis & betalning designes.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0