Alla hjärtans dag

Hej! Sitter fortfarande i sängen med datorn i knät och chillar, vilket jag gjort ända sen jag vaknade. Rätt segt måste jag medge, men vafan. Den här helgen som varit har jag tillbringat med min pojkvän och lite homies både i Nässjö och Skillingaryd. Dock går jag inte in på detaljer med vad som hänt. Det är rättså allvarligt det som hänt, för er som undrar. Äheeemememn, damp.
Men nu kan jag inte sitta här längre utan måste fixa i ordning mig lite för att dra ut med mammi&pappi? och bröderna på stan för att fika och fixa lite saker. Sen lite senare drar jag till my lovely one i Nässjö där jag sen spenderar hela dagen eller kvällen&natten. Ah, ni fattar. puss
Hej! Sitter fortfarande i sängen med datorn i knät och chillar, vilket jag gjort ända sen jag vaknade. Rätt segt måste jag medge, men vafan. Den här helgen som varit har jag tillbringat med min pojkvän och lite homies både i Nässjö och Skillingaryd. Dock går jag inte in på detaljer med vad som hänt. Det är rättså allvarligt det som hänt, för er som undrar. Äheeemememn, damp.

Men nu kan jag inte sitta här längre utan måste fixa i ordning mig lite för att dra ut med mammi&pappi? och bröderna på stan för att fika och fixa lite saker. Sen lite senare drar jag till my lovely one i Nässjö där jag sen spenderar hela dagen eller kvällen&natten. Ah, ni fattar. puss


Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Läs inlägget innan du kommenterar
- Ja, jag gör bloglovin's byten
- Ja, jag gör länkbyten med er som har +50st besökare dagligen
- Jag har gjort min design själv och jag gör gratis & betalning designes.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0