2 månader med älskling

Hej! Idag har jag och den absolut bästa pojkvännen varit tillsammans i 2 hela månader. Tiden har verkligen gått galet fort. Och eftersom min pojkvän tydligen läser min blogg lite då och då så kan jag passa på att säga:
Dessa 2 månader har varit de bästa i hela mitt liv om jag ska vara ärlig. Du får mig alltid att le och du får mig alltid att må bra. Utan dig är jag inget, utan dig är jag inte hel. Jag älskar dig verkligen, helt galet mycket! iloveu ♥
Hej! Idag har jag och den absolut bästa pojkvännen varit tillsammans i 2 hela månader. Tiden har verkligen gått galet fort. Och eftersom min pojkvän tydligen läser min blogg lite då och då så kan jag passa på att säga:

Dessa 2 månader har varit de bästa i hela mitt liv om jag ska vara ärlig. Du får mig alltid att le och du får mig alltid att må bra. Utan dig är jag inget, utan dig är jag inte hel. Jag älskar dig verkligen, helt galet mycket! iloveu ♥



Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Läs inlägget innan du kommenterar
- Ja, jag gör bloglovin's byten
- Ja, jag gör länkbyten med er som har +50st besökare dagligen
- Jag har gjort min design själv och jag gör gratis & betalning designes.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0