Skärtorsdag och Länkbyte

LÄNKBYTE: Tycker ni alla ska klicka er in på den här bloggen som drivs av Jessica Johnsson, riktigt bra blogg! KLICKA HÄÄÄÄÄÄÄR.
Godmorgon förresten. Vet att jag inte bloggat på 3 dagar, men har haft annat för mig. Åkte till pojkvännen i måndags och kom hem därifrån igår, sen va jag med Agnes och Josefine på eftermiddagen en stund. Så, jag har helt och hållet inte haft tid till att blogga. Men nu är jag igång igen!
Idag så händer det nog inte så jätte mycket, är ju Skärtorsdag eller vad det heter, whatever med det liksom. Jo juste, kanske blir som så att jag drar till pojkvännen senare, men vi får se hur det blir med det. Men nu ska jag fixa i ordning mig, hörs senare! puss
LÄNKBYTE: Tycker ni alla ska klicka er in på den här bloggen som drivs av Jessica Johnsson, riktigt bra blogg! KLICKA HÄÄÄÄÄÄÄR.

Godmorgon förresten. Vet att jag inte bloggat på 3 dagar, men har haft annat för mig. Åkte till pojkvännen i måndags och kom hem därifrån igår, sen va jag med Agnes och Josefine på eftermiddagen en stund. Så, jag har helt och hållet inte haft tid till att blogga. Men nu är jag igång igen!

Idag så händer det nog inte så jätte mycket, är ju Skärtorsdag eller vad det heter, whatever med det liksom. Jo juste, kanske blir som så att jag drar till pojkvännen senare, men vi får se hur det blir med det. Men nu ska jag fixa i ordning mig, hörs senare! puss

Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Läs inlägget innan du kommenterar
- Ja, jag gör bloglovin's byten
- Ja, jag gör länkbyten med er som har +50st besökare dagligen
- Jag har gjort min design själv och jag gör gratis & betalning designes.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0