1:a April 2012

Åh, jag verkligen hatar den här dagen! Varje gång det är 1:a April så är det alltid nån jävel som lyckas lura mig. Sen blir jag alltid bitter efteråt för att jag trodde på det, AHAHA så cp. Men det här året ska jag inte bli lurad utav nån, sådeså.
Idag händer det nog inte så jätte mycket mer än att chilla hemma. Kanske åker till pojkvännen senare ikväll, vet inte än. Men det vore fett gööttt! Men nu ska jag duscha och fixa i ordning mig, hörs senare! puss
Åh, jag verkligen hatar den här dagen! Varje gång det är 1:a April så är det alltid nån jävel som lyckas lura mig. Sen blir jag alltid bitter efteråt för att jag trodde på det, AHAHA så cp. Men det här året ska jag inte bli lurad utav nån, sådeså.

Idag händer det nog inte så jätte mycket mer än att chilla hemma. Kanske åker till pojkvännen senare ikväll, vet inte än. Men det vore fett gööttt! Men nu ska jag duscha och fixa i ordning mig, hörs senare! puss


Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Läs inlägget innan du kommenterar
- Ja, jag gör bloglovin's byten
- Ja, jag gör länkbyten med er som har +50st besökare dagligen
- Jag har gjort min design själv och jag gör gratis & betalning designes.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0