Vem är Thea?

Hej och vad roligt att du hittade hit till min blogg!
Jag heter Thea Martinsson, eller mitt fullständiga namn är Therese men kallas mer eller mindre för Thea. Jag är född 1995, 25 November i en tråkig smålands stad med namn Eksjö. Flyttade dock direkt efter att jag fötts till Halmstad/Hyltebruk i Hallandslän. Men sen förflyttades pappas jobb tillbaks Eksjö, därav att jag bor här än i dag i Eksjö.
Jag går första året på Brinellgymnasiet i Nässjö. Går estet med inriktning media tillsammans med ett gäng helsköna personer.  På min fritid så brukar jag mestadels umgås med min pojkvän Felix eller chilla med vännerna. Är även jävligt festgalen, AHAH. Får inte glömma att jag också gärna är ute i stallet hos hästapollarna.  ~mer kommer senare~


Hej och vad roligt att du hittade hit till min blogg!
Jag heter Thea Martinsson, eller mitt fullständiga namn är Therese men kallas mer eller mindre för Thea. Jag är född 1995, 25 November i en tråkig smålands stad med namn Eksjö. Flyttade dock direkt efter att jag fötts till Halmstad/Hyltebruk i Hallandslän. Men sen förflyttades pappas jobb tillbaks Eksjö, därav att jag bor här än i dag i Eksjö.

Jag går första året på Brinellgymnasiet i Nässjö. Går estet med inriktning media tillsammans med ett gäng helsköna personer.  På min fritid så brukar jag mestadels umgås med min pojkvän Felix eller chilla med vännerna. Är även jävligt festgalen, AHAH. Får inte glömma att jag också gärna är ute i stallet hos hästapollarna.  ~mer kommer senare~

Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Läs inlägget innan du kommenterar
- Ja, jag gör bloglovin's byten
- Ja, jag gör länkbyten med er som har +50st besökare dagligen
- Jag har gjort min design själv och jag gör gratis & betalning designes.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0