Vad har jag gjort i helgen?

FREDAG:
Kom hem ifrån skolan på dagen, därefter så chillade jag hemma en stund, åt mat med familjen osv. Sen på kvällen så va det stadsloppet i stan, även kallat "Eksjö Stadslopp 2012". Pappa och mina bröder sprang, deras resultat blev faktiskt bra och jag tror de va nöjda iaf. 

Efter det så hoppade jag på bussen vid 19.17 till Nässjö för att träffa pojkvännen min. Gick till brinell, mötte upp han och Öhberg + Zaffe som kom senare. Vi chillade lite osv. sen drog jag och joffi hem till honom och hade det mösipös. hihih

LÖRDAG:
Va fortfarande kvar i Nässjö hos pojkvännen. Han fick även mig att arbeta den här dagen, wah. Städade ur hans "lill-stuga" och fixade i ordning massor. Tog hela dagen ungefär. Vi fick även bära en soffa ifrån en lägenhet till deras hus, haha.. såg rätt wierd ut. Men resultatet av allt blev förjäääävla najs om jag ska va ärlig! En bild kommer absolut komma upp senare på bloggen. 

På kvällen sen umgicks vi nog med hans homie och chillade runt i Nässjö. Ah, det va väl de som vi gjorde mestadels. eheheh

SÖNDAG:
Fortfarande i Nässjö hos pojkvännen under hela dagen. Hände inte så mycket den här dage, vi båda va rätt lama efter gårdagen I guess. Vi chillade iaf lite på stan, träffade Zaffe och sedan Jonte och Hampuss lite senare på kvällen. 

Får inte glömma att säga att det va Morsdag igår och dum som jag va så lyckades jag aldrig komma hem och fira min mamma. Så därför måste hon vet att jag älskar henne ovansett om jag inte firade henne igår. Du är bäst mammi, puss



Kommentarer
Postat av: Sessan1

Allt bra med dig? Vad gjorde du i helgen?



Själv är det så där, har fått dåliga nyheter! =(

2012-05-28 @ 15:42:32
URL: http://sessan1.blogg.se/
Postat av: Caroline

sv; haha jadå! :D

2012-05-28 @ 15:44:09
URL: http://carolinecharlez.blogg.se/
Postat av: louise

Sv: Härligt! Jo jag mår också bra! :D

Har du haft en bra dag? :)

2012-05-28 @ 16:11:55
URL: http://tingelinge.blogg.se/

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Läs inlägget innan du kommenterar
- Ja, jag gör bloglovin's byten
- Ja, jag gör länkbyten med er som har +50st besökare dagligen
- Jag har gjort min design själv och jag gör gratis & betalning designes.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0